what's hot , what's not

WHAT'S HOT

1. Pingvin ärmar, OBS ÄRMAR! stryper gärna folk som säger armar.. 
    Typ" åh jag är så lerig kan du vika upp mina armar?"
    JA DET KAN JAG!  *knäcker alla ben i kroppen*
    *den som frågar gräter floder*
    ja men det är inte så lätt att veta att det var ärmarna du menade då du
    faktiskt sa ARMARNA...?

2. Mina nya skor! FACE IT! >>här<<

3. Afrikaner som köper bilder på mig, och säljer vidare i afrika!
    Tummen upp!

4. Chingy! älskar honom

5. ÅH mandelknölar!
    Ni vet dom här rosa socker klumparna som är lite sega med en mandel i mitten!
    mmmh... *dregglar* mandelknölar...




WHAT'S NOT!!!!

1. Fjortissprethår :O:O vad tänker killarna med ?! 
    jag ska oxå börja ha så för jag är så cool

2. att jag har varit sjuk i ett halvår om 2 månader

3. Blogg tjejer! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
    jag blir så sjukt less på alla blogg tjejer som ser EXAKT likadana ut ! 
    för er som inte har fattat så kommer skinnjackan med päls vara inne
    och hattarna kan ni väl inte ha missat?

4. Killar som skryter
    HATA HATA HATA HATA HATA

5. russin i mat
    Finns det något äckligare? tänk den jäveln som kom på idéen ba
    "hehe om jag stoppar ner lite russin i ett bröd så syns dom ju inte?...
     JA! vad smart för då kan dom ju inte göra något åt saken när dom
     upptäcker att dom har det i munnen, Mohaha"

Kommentarer
Postat av: nilpan

awesome shoes! och russin i bröd är faktiskt nice!

2009-09-30 @ 13:02:01
Postat av: fanny the most awesome person in the world

mandelknölar var inte ett så mummsigt namn...

och jag håller med nilpan!! russin i bröd är ASSOOM!!

2009-10-01 @ 19:26:52
Postat av: ALEX DA BOSS

Ni har blivit lika brainfucked som alla andra freaks där ute! det är ju det som är tanken, att ni ska tro att ni gillar det... tycker synd om er

2009-10-02 @ 09:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0