Vore det konstigt av mig?

Jag brukar roa mig med att komma på namn till mina framtida barn ibland, då jag har lite att göra!
Igår redovisade jag förslagen till mamma

- ÖJ madre!, hör här, Hej jag heter alex och det här är min dotter Inka :)
att det skulle vara fint!?
- Jo det skulle det nog!
- ELLER! ba Hej det här är min son Romeo :D, han måste självklart ha brunt hår då men att det skulle vara coolt?
- Alex... vore det konstigt av mig att bli lite stressad av att du väljer namn redan nu?

Hehe stackars mamma, utsätter henne för onödig stress.
BTW flickor OCH POJKAR där ute I know you do it tooo!


Och sen en skum sak varför får jag alltid dålig hy då jag är hos pappa? 100% sminkfri-garanti



Kommentarer
Postat av: The Shake

Inka, fint namn! Men tänk på vilka öknamn det skulle resultera i. Inka Pinka, Inka satt i finka, inka börja hinka osv.

2010-02-01 @ 18:04:43
Postat av: fanneyy

dålig hy ??!? VARS?

2010-02-04 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0