Jag vet att det inte är måndag

Men jag kan inte hålla mig! 
Hela helgen skulle spenderas själv  i lugn och ro.
En avkopplande "slappna av" semester för mig själv,
vilket så klart inleder med en festival på umeålagun som var helt sjukt överskattad. Bara skummt folk där
och sånna man helst inte vill se, sååå jag och Hanna drog oss hemåt till mig och åt pizza och Oreos och lyckades koka en kronärtskocka som var helt sjukt äcklig. DON'T TRY THIS AT HOME...
sen skuttade vi ner till källare som somnade i soffan. usch vad ledsen jag blev när jag vaknade varje minut , och när jag äntligen lyckats somna ordentligt lyckades ANNA EDLUND väcka mig via sms. Så ANNA du är med i klagomuren idag. Mirran! kul va ?
anyways..
Jag vaknade förkyld, trött, ful och allmänt aggressiv.


Har ni känt någon gång då man blir jätte öm av att vara förkyld så att tillochmed vinden gör ont ? , så kände jag iaf, medans hanna låg och solade innomhus.

klagomuren blir ganska lång idag , det som kommer med på den är :

Anna
Tonårsdrickande som orsakar SMS MITT I NATTEN .... haha
Dålig sömn
Huvud ont
Hals ont
Franska
Feber
Snåla hårdrockare (förklaring kommer)
Att allt läskigt händer i en film då kompisen har somnat
Smuts
Larvar i hallon, det är så jobbigt att måsta kolla efter hela tiden!
Min mixer som har monterat upp sig själv och som inte går att montera tillbaka då man vill göra smoothie..
Ipren som inte verkar såhär snabbt ( ! )
Jävla piss umeå/sverige och allt skitväder. vill bort.




snart reser jag iväg mot varmare land. Och försvinner spårlöst i ca 3 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0