hej du glade,

Nu bär det av , first stop stockholm ,
next stop , amsterdam,
third stop atlanta
fourth stop Belize,
Vanessa satt och ränsade bort 7000 låtar från mina iTunes
men när hon drog hem så råkade jag radera , ALLT heelt galet ;P förlåt.
Det viktigaste är ändå att jag har bröllopslåten nu blir att träna heela semestern.

FÖR ÖVRIGT! det är sjukt kul att folk har börjat kommentera hahah! , keep it up
Jag har bestämmt mig för att skriva dagbok då jag är där borta OCENSURERAT
och det bästa är att vem som helst får läsa den , det är bara att säga till , tänkte mest på att vanessa skulle få läsa den egentligen men herreguu jag bjuu!

Jag vet inte om jag har internett där borta så det här kanske blir min sista bloggning framtill den 5 januari.

Sjuka grejer i min packning
1. broderi kit
2. ett skydd till mitt skydd till kameran?
3. en pytteliten alien
4. värmeljus

Nä men nu när jag tänker efter så har jag packat sjukt bra ändå? vanligtvis kan det ligga typ en yxa, bandsåg, modellera, grannens spädbarn. U never know.

Ångest jag har säkert glömt det viktigaste eller så kommer jag fastna i dom där jävla metalldetektorerna tusen gånger , IGEN. aja wish me good luck  PUSS haha ne , skoja , PÖZZ! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0