Inte som det borde vara

När mycket händer så orkar jag inte skriva , alltså när mycket som är värt att veta , men här kommer en snabb uppdate

Jag höll på att bli uppäten av en polishund i helgen

Jag och den sjukt aggressiva polishunden blev vänner just efter att den huggt sönder mammas tröja..

André jacob och claes kom på fredagen och var inte särskilt kaxiga när de såg mördar maskinen

André och jacob gick med på att vaxa benen , CREDS!  hahahaha ( dom vart nöjda :O )

Drog på stan med Jacke och André och försökte fådomatt köpa kläder som JAG tyckeratt killar borde ha!
haha , då utbrast Jacke

- alltså jag tror dom är för små..  du fattar vad jag menar ?

- alltså går dominte att knäppa?

- nä alltså man måste som lägga den åt sidan,

HAHAH , Tooo  much information!

Kommentarer
Postat av: ANDRé

ahhah det var kul! att vi vaxade benen var väl en liten överdrift;)

2008-11-20 @ 08:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0