something new

Uppsala i helgen!

Såg på tv idag att det finns JÄTTEöverviktiga tjejer som tänder på att sätta sig på små killar HAHA! Haha killens min när hon kom skuttandes var helt sjukt kul att se hans ögon var stora som tefat! Sedan hoppade hon uppåt för att sen landa på den lilla stackars killen! hahaha nä alltså man blir nästan lite sugen, såg lite småroligt ut.

CRAVING CRAVING!


JAG FICK DET SKÖNASTE RÖST MEDDELANDET


-  Tjaa, varför loggade du ut från MSN? Jag hade faktiskt en sak att berätta!

    Hallå... Alex?

    Har jag blivit ägd?                          (skum tystnad)                        FAN! ...



I början var det röstsvaret ganska kul, alltså att jag säger hallå, för alla blir ju så ägda! Haha.

Men efter ett tag så ledsnar man faktiskt lite, så när jag köpt en ny mobil då kommer röstsvaret att bytas! Mobil förslag någon? Finns det något dåligt med

Sony Ericsson W860i

så säg till NU så att jag inte köper den och så kommer agget sen. Annars om någon känner att oj, jag har alltid velat skänka en mobil till Alex, så finns chansen nu haha!



 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0