by request.

Här kommer lite snälla / ärliga ord om mina allra närmaste vänner
1. Anna Theresia Edlund
2. Linnea Sara Kerstin Norberg
3. Vanessa Ida van Hooff


1. Hon är som en .. sprudlande hoppande snurrande  ( fast ändå ganska läskigt smyg ) dansande hopplärka som slåss som en kärring men är älskad ändå, hon följer med på konstiga äventyr och pallar oftast inte vara sur, hon liksom pyser ur sin iskla med gnällig röst i typ en kvart sen är allt som vanligt igen. hon blir alltid sur på mig då hon behöver mig , precis som dom andra två , vilket jag nu upptäckt. Hon har dejtat och dissar en dead man walking och har innre drömmar hon inte vågar fullfölja pga..GRUPPTRYCKET. största hindret har länge varit fotbollen , men äntligen har hon tagit steget. precis som de andra två.. jag har börjat se ett mönster. hon är en feg liten inner mitt i soffan
hur träffades vi? genom Vanessa van Hooff. helt ärligt var jag lite rädd när jag skulle träffa dom för att jag ahde hört rykten om att de var taskiga och typ 5 huvuden längre än mig och skulle lätt kunnat banka ner mig om hon ville, (trodde jag innnan jag lärde känne henne haha)

2. smyg vuxen, men ändå min lilla bejbbiieee trots hennes  stolta 177 cm varav 130cm är bara ben! jag ser upp till henne bokstavligttalat, hon är ändå lite smyg rädd för att göra läskiga saker men döljer det genom att vara den som tar initiativen som tillexempel, SKRÄCKIS i min källare. hon får i våra ögon vara modegurun i vårat gäng och tål sprit lite bättre än dom andra två, hon är oxå den jag är minst stressad över att ta hand om när det nalkas fest. hon är en trygg inner sofffältare
hon brukar hänga med sin mamma och syr bara för att ha en ursäkt att slippa oss andra, och äter gräs och oljor för ett hälsosammare liv, tar emot stålning för ett sundare förnuft och se på resultatet .. INGA för utanför murarna kring hemmet består hennes kost av godis och kladdkaka, but who could blame her?
hur träffades vi? på samma sätt som 1an men såg aningen mildare ut

3. hon har ju ett ordförråd som ingen annan, dvs , INGEN annan för man har aldrig hörttalas om orden innan, dem är väldigt logiska när man tänker efter men ändå , INGEn annan än hon skull ekunnat kommit på dessa ord. hon är ganska slö ändå men taggad vilket inte passar så bra ihop. hon är lite utan en HONOM under ytan, och tål inte att åka skidskor i täckbyxor.hennes framtid innehåller surfingbrädor i pooler , för hajar och sånt finns inte med på kartan och att hon sendan blir less på poolen och drar hem till sina 22 katter, för att jämt ska talet vara!.
hon lider av svåra tvångstankar och kommer vara en sådan som flyr direkt efetr sexet för att hon inte kan sova i någon annans än sin egen säng. jag har oxå insett att hon inte har särskilt färgglada kläder, förutom en röd tjocktröja , och ett grönt linne, allt annat går i dunkla färger, och när hon efter flera år lyckats ta sig in på Bikbok , köptes det en BRUN tröja.
Hur träffades vi?  jag och min familj flyttade in i huset bakom dem, och våra föräldrar försökte para ihop oss i smyg, vilket tydligen lyckades efetr som att vi en dag kom fram till att hoppa studsmatta tillsammans , sen ledde det ena till det andra och helt plötsligt var vi inne i husen och drack saft!, PANG så blev vi äkta vänner haha. så receptet för en lyckad vänskapsrelation är , 1, en studsmatta 2. ett hus 3. saft!



Gissa vem som sa vad!

1. jag vill ha en kille med så liten kuk som möjligt, för kukar är äckligt!

2. den var platt som en mus!,

3. först så var vi på Café Opera, sen tog vi limon till White room.. aah det är så mitt liv ser ut vid 16 års ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0