ännu en mystisk natt

min kväll måste varit mest random, nej vänta , först måste jag bara säga att  jacke segerström gav mig en 10/10 igår och sa att jag var pojk aktig??!? , men sen kom vi fram til att det var bra , WEY ,
iaf..

först , nä sen , eller på kvällen när vi skulle äta på stan min kusin o jag osv, så tog det 2 timmar innan vi fick beställla seeen tog det 1,5 timme innan maten kom och GAAAH dåå var maten typ bränd och allt, jag är besviken... trodde bättre om sjöbris menmen ;) ,
efter det drog jag världens random och träffade Tage, Fjodor och Emil, som sedan drog hem till Fjodor för att träffa ivan, parvin och amanda, OBSERVERA NAMNEN och hade lite monopol kväll sen drog man ner till någon koja och ba aah haha, men men det går inte att klaga , annorlunda är inte alltid dåligt haha , spenderade hundra år på att försöka få kontakt med min kusin men plötsligt kl halv 4 på natten insåg lilla jag att jag var den som bar omkring på hennes mobil! FAIL...

jag har planerat att det blir 5 tatueringar för min del! TAGGA , det trodde ni inte om mig va ? ;O;O nä juste men skenet bedrar!  nu blir det slaggen , HEJDÅ PUSS

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0