godmorgon sverige!

det är helt otroligt jag vaknade, nyss! det kan bero på att jag gick o la mig sent igår , men vilken överdrift, liksom till klockan 18.00 , wöhööw

Nu äre städdag vilket innebär  koncentrationsläger all over again, mitt rum ser ut som .. nä det finns inga ord, nnu äre säker folk där hemma som har en bild av mitt rum med lite kläder här och var , men sanningen är att det är:
kläder ,
pärmar,
vattenflaskor,
väskor,
halsdukar,
läxböcker (ÅNGEST),
sandåkerntrunkfylldmedkläder,
handdukar, 
påsar,
telefoner,
kuddar,
nån sorts kliare?
hårspännen,
vykort,
vantar,
armband...

Ah ni fattar, och det är bara vad som ligger på golvet! ångestångestångest
för er som tror att jag gillar att städa.. SCREW U


det tog 14 år för mig att börja säga mamma, min mor har hetat marlene hela tiden det var tack vare grisbacka jag började säga mor. Anledning? dom klagade sönder! haha , men det känns konstigt, bättre att säga Marlene för det är ju bara hon som heter det? om man ropar MAMMAAAA då kommer det typ en helflod med kvinnor rusandes emot en. As läskigt, i should know!

på tala om mamma,.  mitt hår har aldrig varit lenare! jag har blivit beroende vet inte ens vad det är jag har gjort, but i liike it! ( Indisk brytning )

Nu börjar jag ! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0