Här är jag, äntligen, två önskningar kvar.

Galet, trodde aldrig att jag skulle skriva blogg , så oerhört onödigt för ingen läser ju ?
men jag har hört att det är ett bra sätt att släppa allt ont och påbörja ett sunt liv.. he-he så  why not give it a try?
jadu, vad vill man läsa om?  hur tragisk denna dag har varit?

Okej här ska ni få höra:
Min mobil har varit försvunnen.
Min börs (plånbok, för vi ska inte låta som små bosh barn här inte) är borta.
Jag har fått dissen av polisen.
Kvantum hatar mig.
Och värst av allt.. (dudududumm) godiset är slut,
mitt livs bränsle! hur ska hålla energin uppe? ,
 och utan pengar hur ska jag köpa energi då? 

BTW hittar någon en   rosa plånbok med små blommor på   haha! säg till !
ett kontantkort innuti med namn ALEX PROWSE på,  hand it over please.
Förövrigt så var planerna kring att dra ner på stan men det känns lite sorgligt att göra det nu men tanke på min PLÅNBOK, ( börjar få till det nu ).
vad skulle jag egentligen göra på stan? inget spec. bara köpa bikini, tre koftor, ett par jeans, skor , sandaler med straps, tro det eller ej leopardleggings haha! och sist men inte minst en liten handväska! man kan tydligen förutse en kvinnas personlighet genom att ändast ta en titt på hennes handväska, är den stor så betyder det att hon har med sig allt i den och är troligtvis en ganska omständig person med svårigheter att vara flexibel och måste känna trygghet vart hon än är. men en tjej med liten behöver inte så mycket trygghet eller rutin osv blablabla, men min poäng är iaf att jag vill vara den flexibla "lätt att vara omkring bruden" så det blir en liten!

jag har äntligen funnit en stil, eller en stil är väl att ta i , men jag är säker på vad jag själv tycker är snyggt och bryr mig inte om andra. Helt oerhört skönt , man har som passerat stadiet där kompisarna var modet liksom "
har du en sån vill jag vara likadan" det är fan tråkigt ,
man struttar runt på en jäävligt stor jord och bara snackar om hur man ska vara unik och allt, men det slutar alltid upp i att man är pinsamt lika varann. De som tar steget att verkligen vara sig själva blir mobbade eller utskrattade ,
men vafan? man lever bara ett liv haha , än om livet är långt så är livet ändå väldigt kort så man ska inte leva någon annans liv den lilla stunden. folk som klagar på någon annans stil är bara osäkra.
 Det är som små dolda regler man ska inte klaga på någon annan, trivs den ska man bara hålla käften, man har inte kommit till denna jord för att göra det värre för folk! haha, djupa jag, men kan någon säga emot ? , nä juste.

jag ser upp till folk som syr sina egna kläder. det är ett säkert kort för att veta att sin stil är unik , finns ingen! som har likadana kläder som dom , menmen allt handlar inte om kläder..eller.. hehe :]

det här är way better than dagbok ojojoj , men det jobbiga är ju att alla får läsa min dagbok nudå. Menmen den som orkar läsa får förmånen att läsa min dagbok dååra.

påtalaomförmån!
jag är så kristen man kan bli nu eller vad tycker ni ?
Om man engagerar sig inom kyrkan på fritid och är ledare för konfirmander, får man några plus poäng då av honom däruppe? , det kanske är som hyresgästföreningen att man samlar poäng sen får man gå före i "kön" till boende.
My point exactly jag ska komma före alla till himeln och få gratis boende ett år.
kom ganska nyligt hem från konfirmationsläger låter nästan som koncentrationsläger...  aja samesame.
det var väldigt nice med tanke på att vi ledare bara chillade! ska bli kul att se vilka som tar steget in i "arbetepåfritidinomkyrkanochfåcash" spännandeee
riktigt söta människor tänker på dom 24/7 det är dagens sanning.

Man blir så trollbunden av dennna skiiit nu drar jag!
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Anna ...S om det hjälper

du läser mina diarium, jag läser dina bloggar ! xP

2008-07-01 @ 18:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0