hata hata hata göteborg!

nu har man varit här sen i måndags då , inte alls illa om jag får säga vad jag verkligen känner. tågresan var ett kapitel i sig. Paulina var trött jag var taggad, sprang omkring som nån liten sparvel runt runt i cirklar. Vi hade hittat några snygga pojkar i caféet men sket i dom senare på kvällen. MEN då helt plötsligt knackade det på dörren intill våran hytt och gissa vilka som stod där, dom där två 19åringarna och dom hade tydligen " låst ut sig" och behövde någon stans att sova haha! jag ba SCORE! , men paulina ba , men alex hjälp dom med dörren då, jag ba ehm , ok... *vafann..*
problemet var tydligen att dom som de delade rum med hade somnat , så jag snackade ett tag sen så¨kände jag lite på handtaget  och det var .. dadadammm ,ÖPPET :O tro det eller ej , så mina fina pojkar ba , ojdå hee , amen godnatt då , sen kommer jag in till ett rum där det ligger en sjukt belåten paulina som äntligen får uttrycka SCORE! , menmen vi hade lite olika inställningar hahaha. 
När vi kom fram till götet så låste vi in våra väskor på centralen och vandrade runt på stan en hel dag , det var kul första timmen , men sen dom 6 andra var man ganska sliten,

vi anlände sedan på olofweijksgatan typ? och klev in i ett slott typ?, lägenheten var typ lika stor som ett hus och hur det såg it där inne, alltså .. kristallkronor och 70 nånting plasmatv och typ regn dusch , AAH himmelriket, jaa!

gothia discot var mer eller mindre ett skämt , haha , menmen 
i kön till discot friade en tjej till mig och jag sa JAAA , så nu har jag en liten diamantring och allt , A BIG SHOUT OUT TO MY WIFE MIRANDA PERSSON! luvvvv ya

men nu är goda tider förbi och jag ska byta lägenhet men fortfarande i centrum, vid NK typ , SUPER!
tidigare när vi gick på stan kom det en random och bjöd mig till nått WHITEparty , haha men vi får se hur det blir med det ! 16+ ! wöhöw

orkar inte skriva mer ikv men måste bara tala om att skotska killar har verkligen inget under kilten , jag om någon borde veta! hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0