I'm back



Vet.. samma dag o allt , men I'm on fire!


Har fortfarande inte hittat plånboken det suger, jag for aldrig på stan heller dagen har rasat samman, men lika glad är jag ändå fast gladast är nog paulina, för vi ska till gothia!! hoppas dock starkt på att vi inte missar tåget denna gång.


Det finns mycket att tagga till i sommar, Gothia, Pdol, yran, massa andra tillställningar, stockholm , uppsala HIHI jag är som ett litet barn , nä jag är typ ett litet barn.

 
 
♣KLAGOMUREN♣

" aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd " man är som sjukt glad men aldrig fullt ut , ska man nöja sig med att leva i lilla umeå? när det finns så många andra ställen. Btw hatar bråk, onödigt tjaffs, folk som gnäller, och överkänsliga personer som alltid tar illa upp för ingenting herregud alltså, .. nää .. TJERNOBYL
Nä jag behöver en pojkvän nu KOM FRAM du perfekta man!
jag har inte fått veta än vad jag kommit in i på gymnasiet , men alltså jag ångrar mig, jag vill inte gå spa, inte design , inte grafiskformgivning , vill inte gå något alls GAH pallar inte aja

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0