Kvällen har nu tagit ganska mycket slut

1. DAGLIGT SINNES STATUS

jag mår typ super bra?, eller mitt rum ser dåligt ut igen , och det är ganska jobbigt och mina allra bästa vänner är inte ens i sverige, det är också ganska jobbigt och min plånbok finns fortfarande ingen stans.. det suger , men annnars leker livet!




2. KLAGOMUREN


Det är så jobbigt när man är sugen på något sen finner man aldrig riktigt det man vill ha så man små äter lite över allt , sen när någon kommer som också letar efter det den vill ha och finner det man verkligen vill ha så är man inte sugen längre? haha mina filosofier instämmer hos min käre vän natalie tydligen , det känns bra att inte vara ensam^^

feminister! är också en folkgrupp jag är ganska emot, jag var med skolan för ett tag sen och lyssnade på en föreläsning som feminister hade.. och hon som höll i det hela gick ju på hög varv, hon började tjata på om hur nakna tjejer är och hur vi kvinnor alltid tvingas in i olika situationer , men tänk om en tjej känner för att visa upp det hon har , eller att man inte alls ska behöva täcka för, för att visa att man inte styrs av män i samhället , är det inte bra att killar vill se ? det betyder väl att det är kvinnorna som har det bra egentligen? feminister borde gentligen uppmuntra tjejer att  stå för hur dom se ut och vara medvetna om att folk vill se osv, alltså min poäng är att om nu deras syn på det hela är att tjejer är så mycket bättre , låt dem visa det då?, täck inte för dem då? haha , alltså jag är inte för att man ska vara helt naken men feministerna borde inte klaga då en tjej känner sig så bekväm i sig själv att göra det!

på tala om ingeting! WHROOA äntligen så börjar hetset släppa och den bästa medicinen för mig är texten som denna *okej , hej! jag heter alex,  jag gjorde om en text ifrån timbuktu där men kunde inte komma på något bättre*



3. DAILY NEWS

vaknade vid halv 4 som sagt men detta var då efter att jag redan klivit upp klockan 9 och kommit hem för att "vila"
sedan färdades jag upp emot umedalen där man visade upp pizzaguru talangerna........
efter detta vandrade jag hem till min älskade kusin som jag då förväntades vara med , meeen dåå kom lilla roghurt och sade till mig att hela gräsmattan skulle vara klippt så det fanns som inga alternativ , med tanke på att min mor hade slagit vad om att jag absolut inte skulle få det gjort dan innan, men tro det eller ej , jag äger på att klippa gräset!

Åh doktor kan du ge mig någonting så jag blir sjuk, helt ur balans.
Jag har en hand, har en bomb, har en dröm , har ett skäl

efter detta kommer roger i exstas och visar upp en film han har köpt till mig och mamma ger "arga blicken" haha!
den handlade om en kille som gick på drogor och skar upp människor i små bitar och stack ut ögonen med knivar!
rogers kommentar
- alltså marlene ville inte att jag skulle köpa den , men jag köpte den ändå ! hihihihi
så skön , såg filmen med natti och mitt under den läskiga delen hör man i typ högsta volym låten REED RED WIINEE komma ur hennes mobil ,

Alex säger:
- MEN NATTII VAFAN?

Natti svarar:
- men alex det var JU LÄSKIGT!  *tänkt detta i skånsk dialekt*

hahahaha , sweet dude


4. DET GÖR MIN DAG!

PDOL HAR SÅ SJUKT SKÖNA ARTISTER I ÅR! koooooooooooom

heerrreeegud!!!!!!!!

vi har HÅKAN , KRISTAN ANTTILA, MAGNUS UGGLA, MONEY BROTHER, MOTO BOY, MANGE SCHMIDT, JONAS GAME, THOSE DANCING DAYS, AFASI OCH FILTHY, och mycket mycket mer , jag taggar sööönder! kommer springa runt som en liten ekorre på energidryck!
Det där var typ en ärlig beskrivning av mig , jag kommer leva på energi drycken!,  jag kämpar hårt nu för att skriva upp ett schema hur jag ska hinna se och höra ALLT och alla! men det går brao :)



5. VISSTE DU ATT...

jag har nu planerat nästan klart att jag kommer skaffa över 3 tatueringar! , en i nacken ( lite diskret sådär så man kan dölja det i vissa sammanhang) , 2 på handleden, alltså 2 / 3 personnummer, och en nån stans inte placerad än där det ska stå någon vis mening som gör mig stark :} alltså ah , den som lever får se! tatueringar är underskattade! , man har som fått en kropp som ska vara helt unik , sen så får man chansen att pynta den hur man vill, men om man inte passar på att göra något blir man ju ändå bara en i mängden igen haha "ond cirkel"..och en tatuering kan vara bra , föör då om man råkar klonas så vet man alltid vilken som är orginalet för att den har en tatuering på sig hehe ... nä men skämtosidoooo, man ska inte ha föör många taueringar , det är inte alls min stil , men någon stilren stämpel som är väl genomtänkt och alldeles egen är ju inte helt fel?

big NONO: (enligt mig just nu)

1. Piercingar i ansiktet, det tar upp alldeles för mycketupp märksamhet från resten av facet, finns vissa undantag som dom som behöver få bort fokus därifrån och faktist vissa som verkligen passar i det, men då måste man ha hela stilen inne..

2. Kina tecken som tatueringar såå last year.. Det vore mer nice med kanske hebreeiska? eller typ arabiska , om man nu säger så? haha

3. Tatueringar i svanken, herregud man vill ju skaffa barn också! , eller ? -->

"den som förstår förstår.
resten får känna sig dumma ett tag
tills jag förklarar någon dag"

Att vara värdig är A och O, skulle aldrig kunna stå för att vara någon jag egentligen inte är,  någon jag skulle skämmas för dan därpå, och det jag aldrig skulle kunnas skämmas för är typ mig själv som jag är född, så det är bara att vara sig själv och inte känna att man behöver vara någon annan för att kunna stå för den man är, även om typ 20 år.
...osvosv , nu är djupa alex klar för idag! hahaha

P.s , bara föratt julia (kära syster) inte läser min blogg så kan man passa på att erkänna...att.. jag saknar henne lite ! haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0