ännu en dag bortkastad

vaknade klockan 10 och insåg att jag hade sett fel och att klockan egentligen var 10.45 vilket innebar att jag skulle upp och kläpåmig och äta frukost och dra till mina småknep så att det inte ser ut som att jag bara sovit 4 timmar och glömt maskaran på hela natten och att det bor fåglar i mitt hår, *detta var då dagens beskrivning av hur jag såg ut i morse*
Men båda du och jag fattar att man inte hinner allt det där , och jag har hört att utseende är allt så jag hoppa över frukosten och drog ner på stan dör min kära båt väntade.
klev ombord och insåg att det inte var en kotte där så jag fick panik och börja skaka sen började jag stor gråta och hoppade i älven och flöt ner till strömpilen där mamma hämtade upp mig med bilen.. hehe skoja!, haha sjukt sjuk humor , ANYWAY jag ringde då min chef och frågade var alla höll hus och fick då vet attt.... JAG HAR BLIVIT LURAD! , jkag skulle inte jobba lunchturen , jag skulle jobba kl 5 , så med tanke på att jag RULLADE in på parkeringen  pga slut på bensin kunde jag inte heller ta mig hem , skulle ju kunna ringt meeen alex har inga pengar på mobilen! anyways slutade det med att jag blev lurad igen och fick sitta dör önda till kl halv 7....
när väl turen nörjat lida emot sitt slut kom en dam fram till mig med sällskap och frågade hur gammal jag var, och jag ba hur gammal TROR du att jag är ? HEHE
hon ba , hmm . 22 ?, hennes man ba nej 21!!! sen hennes kompis ba asså typ 18 .. 19 ? , haha SCORE!,
Hela kvällen gick ut på att försöka lyckas att ta sig från gången till köket oskabb , det satt 3 männ och försökte göra så att man snubbla dom veckande mattan och la krokben ! random? , men jag klara mig , sen fick jag damp och ba ,

FÖRSÖKER DU FÖRSTÖRA FÖR MIG ? ,

han ba
- näää hehe , skulle bara vara kul att se dig ramla med allt det där ! ,
- om mattan är veckad en gång till kräver jag minst 50 kr dricks!
-LÄtt värt , för att få se dig ramla!


alex fick 120 kr dricks hehe


sedan fick jag även en request om att alltid stanna kvar på båten , för eevigt och evigt haha men vi får se hur det blir med det.


nu dör jag av trötthet. GODNATT¨

btw , jag kan säga "får ej övertäckas" på engelska, svenska , norska, finska, tyska, franska! fråga någon gång så skall jag brilljera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0