rubrik som lockar!

1. DAGLIGT SINNES STATUS

Jag är som lite sad fast utan anledning, vet som inte riktigt vad som trycker på. Jag är bara utmattad kanske , har ju inte direkt sovit så mycket på sistone? inte för att jag inte kunnat sova , utan lite mer att jag har haft så sjukt mycket att hålla på med ( positivt ). jag blir däremot lite deprimerad när jag tänker på hur kort tid det är kvar av sommar lovet
Jag är less, som fan på allt tjatande, och börjar tröttna på min syster som få. Så onödigt med bråk om så små saker. Herregud väx upp. man kan börja läxa upp någon då man själv lärt sig läxan , men just nu ligger julia på IG  så hon kan bara hålla igen och se glad ut. Det är inte som att jag inte håller vad jag lovar? för det gör jag alltid , tillskillnad från vissa andra...
senär det oxå ganska jobbigt när man inte försöker se allt från den ljusa sidan, det försöker jag iaf , men iställer gaddar hon ihop sig med någon och spyr fram allt det negativa. USCH är det ända ordet som beskriver hur jag känner nu.
men det kallas väl syskon kärlek?... huvva



2. KLAGOMUREN

Mor är bortrest, behöver henne lite faktist, av många olika skäl menmen... hon är trotsallt bara borta i en dag hehe



 
3. DAILY NEWS



 

sanningen är att jag älskar julia av hela mitt hjärta
men ibland gör hon det jävligt svårt för mig att känna att hon förtjänar det. Bekräftelsen dvs,
Jag älskar natti oxå , men att hon bara kollar på 50% av innehållet i problemet är lite jobbigt ibland, alltså att man lämnar ute vissa detaljer och sen väljer sida men har knappt 20% av orsakerna förklarade.
Det är jobbigt.
frånsett detta så har jag varit på stan idag och just nu vill jag bara passa på att andas, *ensam hemma*
jag saknar Mirran.. men mest av allt vanessa, och just idag fick jag känslan av att anna och linnea verkligen inte befinner sig i sverige alls.. det är sjukt sorgligt. men snart blire att fara ifrån umeå till götet med min älskade Paulina ÅH vad perfekt det blir, hon är en bekymmerslös människa som bara lever! det älskar jag.




 



4. DET GÖR MIN DAG!

Att jag fyller år snart! herregud 19 juli är inte länge kvar!



5. VISSTE DU ATT...

jag spelar tic tag toe mot en i australien just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0