SKÄRP DIG ALEX

1. DAGLIGT SINNES STATUS

jag är trött och sur för att jag sover för länge! skärpning tamefan
men av infokällor så beror det tydligen på att jag är tonåring? , hur kommer det sig att bara 1 tonåring beteer sig som en tonåring isf?



 

2. KLAGOMUREN


förlåt mirran men du är på klagomuren igen för att din mor kidnappade dig igår och för att du inte kom i morse! , kan bero på att det inte var sol , men jag är ändå djupt besviken! haha
jag sover föör länge man blir bara trött av det och det bidrar till konstig kost cirkel vilket gör att man inte orkar träna vilket bidrar till MIG




3. DAILY NEWS

nu blir det att piggna till sig efter gårdagens grillning / utflykt till forsen / filmkväll , så nu vandrar jag och natalie den alsmäktige iväg till pullan för att handla oss lite expressfood så att det inte nu blir så att bena viker sig och att hon säljer mig som planerat. har inte så oerhört mycket att skriva om idag så det blir väl mer ikväll eller så! ;D
JAG SAKNAR ANNA OCH LINNEA OCH VANESSA SÅHÄR MYCKET!
>--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|--<
kom gärna hem om ni känner för det ?



4. DET GÖR MIN DAG!

Jag FÅR fara på PDOL, URKULT, GOTHIA, YRAN,  osvosv , har man fått nog med förtroende då? :O  sjukt , jag ba ahmen jag kanske drar till urkult med några boys och tältar hehe.......... (värt ett försök iaf? )  , dom ba okej! men det ska nog gå , jag behövde inte ens säga vilka ?! haha! underbart!

5. VISSTE DU ATT...

jag alltid kollar under sängen innan jag går och lägger mig?


Kommentarer
Postat av: mirre

åh inte igen............................................

saknar dej gullli förrestn:)

2008-07-12 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0