anna edlund ..tar illa vid

Lipton´,- Danielsson's katter sa:


inte jag som skriver just nu, du pratar med annna


Lipton´,- Danielsson's katter sa:


du er et bajshuve


PH sa:


moget.


Lipton´,- Danielsson's katter sa:


AHMEN ÄR DU SÅ HIMLA COOL DÅ??


( jag hade nog lite överdrivet kul när jag kollade igenom historiken på den konversationen.) 
 
OBSERVERA:
1. att jag skrev det är inte JAG som skriver just nu, du pratar med anna?? 
2. Anna passar på att skriva det olämpligaste sommöjligt då alex kollar bort och det är , du er et bajshuvud? hahaha
3. och sist men inte minst att Anna tar illa vid och kommer med den starkaste comebacken ni någonsin sett ;D haha

PUSS PÅ ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0