dagens dag!

Jag fick ett till lyckopaket idag med världens snyggaste linne!
svart med djup urringning på baksidan och ÅÅH helt underbar jag ska gifta mig med den ooch skaffa 4 barn och .. en volvo?

Min lilla syster Kin gick med på att jag skulle på klippa page på henne HAHA ska bli jätttte kul , bara mamma går med på det ;P DET ska det bli bilder på sen!

OCH jag är tydligen med på reklamen nu ? ska skynda mig på bio , vet inte ens hur det vart , ser säkert helt cp ut ;P fattar inte ens varför jag skriver ut det här. men lite måste man ju bjuda på sig själv? haha

IMORGON! ska jag hålla i en danslektion med klassen! det blir dansstilen REGGAETON / DANCEHALL / RAGGA! och brittmarie ska vara med HEHE hon tror fortfarande att det är pardans , men det är soooo not pardans haha , jag funderade på att berätta tydligt var det var fast hon gick iväg. men hon lär ju märka att det inte är pardans :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0