Ennu en udda dag

Sovmorgon till 11.35. Halva skoldagen gick ut på att prata om Gud, Oändlighet och själar på matten med Jonna. och nej vi kom inte fram till något (-.-)

Då börjar musiken, dagens sista ämne.( LYX jag vet) och bea får ett plötsligt infall av "feber" och far hem så jag blir lämnad ensam. Karin, som våran musiklärare heter, gav mig det LILLA uppdraget att skriva en HEL LÅT till musik gruppen , lite spontant sådär, men jag tyckte såklart att jag inte borde vara den ända med den bördan så jag drog in bea i det projektet som inte ens var närvarande ( vilket jag tycker var sjukt smart, förhonkunde ju inte säga emot då? ) 

så nu ska VI, bea, skriva en låt i KENT stuk om en alkoholiserad jul och sorg...

var påväg hem och kom på att jag skulle på smink kurs på stan , men jag var så förvirrad och stressad över allt ansvar plus att jag pratade med bea i telefon att när jag såg 1ans buss stannavid busshållsplatsen fick jag panik och skrek hejdå och kutade till bussen , sen när jag hunnit komma fram till bussen satte jag mig bekvämt ner i stolen, klappade jag mig stolt på magen och tänkte .. FEL BUSS!  jag skulle ju åt andra hållet..

jag hann stanna på mammas jobb och sprängde deras kaffe maskin, fick skura lite och så , men ingen märkte nått.. än iaf.

BIO TWILIGHT! helt sjukt bra! REKOMMENDERAR STARKT

men iaf när vi kom hem såg jag att en kanin satt i våran sallads låda på bakgården. Lite udda sådär men ganska logiskt med tanke på att vi har haft kanin spår på baksidan ända sen frosten kom.
Jag anser att det är våran vild kanin nu eftersom att den alltid hänger hos oss, den verkar trivas också så jag har härmed dööpt den till Spjurrt.

Skön låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0