GUD ÄR PÅ MIN SIDA IDAG!

Haha jag vaknade helt underbart och sa högt för mig själv GUD ÄR PÅ MIN SIDA IDAG.. 
( skumt som fan, men det kom från hjärtat ) haha
jag har varit så sjuk positiv!

Hela dagen var underbar, allt bra hände sen så glömde jag inte bort Lub ( ledarutbildningen )  tack Rikardoo..
iaf..

vi satt nere i mys rummet och chillade och då kom jenny in ( hon spelar piano för kyrkan typ? )
och sa att dom höll på att spela in en reklam 1 våning upp som skulle sändas på biosalonger, men bara dom som kunde en speciell psalm fick medverka

vi andra gick upp och kollade på, dom var en stooor kör som sjöng gospel! skit kul , men sen gick vi andra ner igen och pysslade på med vad vi nu höll på med , sen kom hon ner igen och ba ALEX skynda dig , så seriöst sprang vi upp , och när jag kom fram ställde hon mig mitt framför alla i kören och ba SJUNG .. 
jag ba vaaa... och började skaka sönder haha
men sen tillslut  så slutade det med att jag sjöng Oh happy day. sen sprang jag därifrån typ.

får se om jag ser mig på bioduken framöver HAHA  
Gud var fan på min sida idag hahahah ( jag har blivit sjukt påverkad av den här konfa grejen  )

nä inge mer gud på ett år haha

fail på bubblan men herregud who cares?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0