Kattvakt

jag har vaknat på följande sätt..
(väldigt närgången men sen ... )

1. bitchslap av en katt... somnade om igen
2. (som man hasar sig upp för en lyktstolpe ) så hasade sig katten upp för mitt ben under täcket MED HJÄLP AV KLORNA..

morgon 2..
1. vaknar i shock och säger högt för mig själv.. " VART ÄR JAG ?!?" sen när jag kommit på vart jag är så somnar jag om igen
2. nån tuggar  på min lugg!     veeeem tuggar på min lugg ?  KATTEN tuggar på min lugg..

ännu en dag att fylla med aktiviteter... , MEN misströsta ej , KATTEn hjälpte mig med det problemet
han hade..
1. Gömt? msn så att jag inte såg ikonen men hörde hur det vibbade och vart jätte stressad.
2. pillat bort alla tangenter, vilket gjorde det ganska svårt att fixa det första problemet,
3. Den åt upp mina "mandelknölar" dom rosa godisarna med en mandel i när jag sov.. sneaky bastard.

Men nått fel är det ju med den haha , den sover helst på mitt huvud eller när någonting JÄTTE viktigt kommer på TV som man verkligen vill se så känner den av det och får ett plötsligt behov av att ligga JUST PRECIS på ögonen... det var bland det sjukaste jag ssett då katten smög såhär..--> Så här smög katten Kolla typ andra klippet hhah









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0