Tv.n styr samhället!

Rent spontant... så tycker jag att det är väldigt tydligt och välrjhdsfklhaeGaniserat!
haha sjukt skön reklam!

FILMTIPS!
Running scared.. helt sjuuuukt bra

DAGENS JOKE!
What would Martin Luther King, Jr be if he was white?
Alive!

KLAGOMUREN IS BAACK
Idag var det ett inbakat hårstrå i mitt bröd...
jag la ett nytt bröd på bordet men UNDER så låg det ett hårstrå...
Jag hatar tor som var så SJUKT respektlös och skrämde livet ur mig,fy fan vill bara gråta.
Jag måste sätta mig själv på klagomuren för att jag skrämde mamma när hon satt i bilen hehe men det såg sjukt kul ut så det skulle platsat på dagens skämt med.

Kommentarer
Postat av: mr ferrell

snakcar vi bra filmer snackar vi Anchorman!!

2008-11-20 @ 15:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0