lite fakta om dagen sådär.


Humör:  Sjukt trött, enormt stressad och jag tror att jag har börjat tappa håret.

Gjort: vaknat, varit i skolan, farit på ledarutbildning, insett hur sjukt mycket jag har att göra, tappat lite hår, pluggat inför provet imorgon somjag inte alls har koll på , tappat lite mer hår och varit jätte stressad.

Planer: starta om mitt liv och deformulera mitt långtidsminne så att jag arbetar snabbare nästa gång jag får något sorts kommando.

Ser på: min stora bok om väv som jag ska läsa ut tills imorrn

Lyssnar på: alla jobbiga tankar i huvudet som säger SKÄRP DIG NU FÖR FAN!

Läser: första sidan av väv boken om och om igen.
Dricker:  nada nothing inget

Äter: inget

Bästa: att det snart är helg!

Sämsta: att det blir en tråkig helg ... helgen spenderas i tavelsjö..
Barn:  va?
Väder: Kallt, blött och jävligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha äru skinnig eller?...

2008-10-09 @ 23:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0