nä nu räcker det -.-

Sitter på slöjden med JÄVLA industrisymaskinerna och allt går åt helvettet jag fick mvg på sprätt prov, men lixom vad säger det ?
sen efter ¨många fel och en ruskigt arg och less alex. så kommer alex på att hon nyss köpte upp sin lyckopeng, sjukt ,
FAKTA:
jubileums peng
för år 1992
finns bara 1exemplar av den i heela sverige.
finns bara ETT exemplar av denna och den hade JAG JAG JAG .. men jag köpte en klubba för den , jävla tabbe.
 så när jag insåg det så började jag gråta... HYSTERISKT , jag satt på golvet med jonna"tröstande" bakom mig , som gav mig de mjuka orden .
- HAHAHAHAHAHA.

sen kom läraren och såg sjukt förvirrad ut eftersom att jag gräthysterisk men skratttade samtidigt , Så hon reagerade snabbt genom att ta mig tygbit or erbjuda att hjälpa till men det var ju inte det som var problemet eller vare det?

jag lyckades kamma hem en ny enkrona som jag skulle köpa tillbaka min lyckopeng med som jag för övrigt har haft i många år.

vi vandrade till caféterian och så sa jag ,
-hej! skulle jag kunna få köpa tillbaka kronan jag nyss handlade med? , ( hon kollade på mig som om jag var gjord av slem, a.k.a väldigt förvånad) 
 
Jag lyckades fåhenne att leta igenom alla enkronor dom hade.  hahaha! den var tyvärr inte där dock.
FUCK ALLT jag kommer vara sur hela dagen SÅDESÅ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla alex då..

2008-10-20 @ 16:58:57
Postat av: sjobba

jag har varit med om en nästan lika dan incident, kunde inte sova då :/ men det löste sig dagen efter faktiskt :D

2008-10-23 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0