SUPLIZE

vem får en mobil på måndag ... veeem får en mobil på måndag  ( "vaart är alex" melodin man håller på med för barn )
JAAG får en mobil på måndag ! AAAAH
2000kr billigare dessutom , IM IN HEAVEN!! under en sålång tid har jag varit heeltsinnesrubbad utav att inte ha en mobil.. ojojoj men snart kommer jag igång igen ska ni se! om ni har tid så kan ni

skicka era nummer till antingen msn eller på kommentar här. OM NI NU VÅGAR...

just nu bakar jag en ljuvligt kladdkaka som är  sjukt avancerad. jag kallar den ... kladdiskakis á la delux BY alex prowse ,hoho . den var ljuuuvlig. minnes kortet var tyvärr lite för bred för att komma in i datorn så det blir inga bilder!

nu pillarar jag mig över till ANUS, bye !

LOVe u all .. obs ordvitsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0