NY dator och på bästa humör

Ja då har man 2 datorer , inte helt fel. en windows XPblablatum,.aja den är fin iaf.
igår var nog min spruudliga dag, jag var helt lycklig men med ganska goda skäl.

1. Jag genomgick en "hälsokontroll"  och fick veta att jag är sååå frisk
2. Fick en personlig laptop ifrån skolan! inte helt fel
3. Fick veta av min danslärare att hon tyckte att jag skulle gå en svårare grupp wiee!
4. Jag kommer få en bok skriven till mig om mig!
5. Att jag kanske får permanenta mig gratis!

THAT'S an UP!


meen att....

1. Min kusin har hoppat av skolan
2.Jag missar alla topmodelavsnitt i år pga dansen
3.Jorden kanske kommer gå under?

IS A DOWNER..,




Helgen blir helt underbar utan krav, ska bara chilla.. lite iaf haha.
Det blir många kladdkakor bakade i helgen kan jag lova och jag ska knarka "lustochfägringTEA."
ingen som kan begära att jag ska göra något.
its just, Me , HUSET , and I .

Kommentarer
Postat av: Thats a

Downer... ;(

2008-09-10 @ 23:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0