gametime

jag måste bara dela med mig av en liten händelse som inträffade på bussen i uppsala haha!

jag och pappa satt längst bak i bussen. sen kommer det ett gäng dagis barn ( typ 5 st? ) med gula neonvästar ni vet?
iaf så kommer de 3 första kidsen och sätter pappa på plats på dirren. dom går fram till honom och säger
-hoppa efter.
- visstvisst:)

sen kommer det en tjej kring 4 år med en liten pippilångstrump hatt och kollar på pappa och säger
- eeh du sitter på mig plats.
(pappa säger lite chockat)
- va?
- ja du sitter på min plats?
(pappa försöker syna den lilla 4åringen med rösa stövlar)
- DIN plats säger du?
- eh ja! min plats :)

pappa ställer sig då upp och byter plats HAHAHAH
jag fick tydligen sitta kvar sen kollar hon på mig och utbrister,
- och vem är du då ? :), är du hans flcikvänn eller?
-HAH nä jag är hans dotter.
-okejokejokej :)
 sen sätter hon sitg tillbaka helt obrydd och chillar igen

haah sjukt skön unge. skrattar fortfarande åt att pappa blev bitchad runt av en 4årig brud i pippi hat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0