im a different person

Imorse vaknade jag av fanny som berättade glatt att jag hade blivit lurad, att vi inte alls var ledig idag, så jag fick givet hets, (undrar än om det var ett april skämt?) så hetsar jag upp Crille bort från jullan i hopp om skjuts till skolan, han nappar inte riktigt, men då jag nämner kladdkaka går han igång, sitter redo i bilen på ca, 1 min.
jag kom ungefär 1 timme sent, om inte mer..

TACK IGEN!

jag har ungefär .. enligt mina beräkningar 2 timmar och 30 minuter på mig att hämnas, starting countdown NOW!

iaf... 

min kväll består av bakning tack vare att jag lyckades lova Crille det imorse, så försök ha det bra utan mig,

PÅtalaom bakning! så blir det kladdkaka , hallonpaj(omhallonen räcker) ,och invandrarbollar - alternativt - brunutansol bollar - nattbollar- kalladomvadduvillbollar eller varför inte bara mörka bollar?

ordet bollarharjag sagt för många gånger nu , så det ser helt cp ut ,

en sak till innan jag blir less. kolla vad jag hittade i kylen! hahah hur borde man reagera?

peaceout!


Kommentarer
Postat av: fannyy

glömmmmm inte marsansåsen :O

2009-04-01 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0