kittelfjäll!

yey finally here! , det börjar med att jag blir ägd, våran granne tog med sig en kompis och julias kille tog med sig en kompis, men lilla jag ? fick bara ta med mig 1! trots alla sårade hjärtan , nog för att den jag har med är heelt underbar fnisss ..

men iaf så är Christian Salemark inte alls lika bra som han sägs vara på att köra skoter ! , hahaha ,
han välter 24/7 och är nöjd över det dessutom! , då ligger man långt ner på min "åh så imponerad jag är" lista =)
får dock se vad lovet har att ge.

!!!!! tro det eller ej !!!!!!!111ettettett

jag blev kallad praktikant på hotellet igen, no hard feelings.,( okej lite kanske) men det som störde mig mest var att en liten kille på typ 7 år sa att jag inte fanns... thats just mean.. hahah 

Peace!


Kommentarer
Postat av: the real shit

hahahha ni har inte vurpat något eller? flashbacks

2009-04-10 @ 23:51:44
Postat av: fannyy

vafan. ååå. va taskigt.. nu blir jag ju bara ännu ledsnare över det hela.. känns inte längre som att det var allmänt utan mer riktat endast mot mig hmm

2009-04-11 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0