handlarN

Mitt bankkort är MAGISKT :O jag har ökat från 300 till 2700 på typ en timme utan att någon har lagt in något ! goshh läskigt.
Men jag gillar det ;)
Jag handlade lite spontant INNAN dom pengarna sattes in,
twintipskidor på rea :O sjukaste kapet bara 1500.- INKLUSIVE bindning
Skidjacka 2000.- volcom Baggystyle som faaeen haha ;D
gossedjur (till mina framtida barn) 119.-
Vad ska man köpa för det som blev över då ?




Vi såg gladiator på historian idag, och jag vart djupt inspirerad, jag ska köpa svärd för pengarna som blev över tror jag och hoppa omkring här hemma som en ninjaaa tills jag är färdigtränad, sen efter det så ska jag bege mig till Rom och söka upp nån som vill slåss med mig, tills döden skiljer oss åt , HEEH där fick jag till det ;)

Jag hittar inte sladden till mobilen , så MASSOR med bilder kommer imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

ge mig ditt bankkort? ;o

2009-02-27 @ 07:42:53
URL: http://lunaah.blogg.se/
Postat av: jannebanne

skit bra köp :P men kolla min blogg :D ;D den är awsooooome!! haha :P shit vad kul det vorre att ha barn jue :D är as peppead :D

2009-02-28 @ 15:20:33
URL: http://jannebanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0