Filmkväll

Igår/idag såg vi film hos fanny sov nog .. ingenting i stort sätt
Det känns idag kan jag lova.

Film recensioner
Running scared: 5 av 5 toasters kanon kul!
Chicken littel: 3 av 5 toasters (för att jag somnade och inte riktigt vet vad den handla om)
House of voises:  2 av 5 toasters, för den SÖÖÖÖÖÖÖG


Sitter här med Natalie nu och lyssnar pååå
Kids.
Grattis Nicklas det tog ändå ett tag!

Vi har lagt upp för pajbakning, björnbärspaj hallonpaj och äppelpaj! * slick runt läpparna* haha
Det ända som hindrar oss nu från att slutaföra våra bakverk är att fanny den fulefan inte har kommit än. Hon är som en blod propp. En vägspärr, ett fart hinder , ett brutet ben.. hon saktar ner farten alltså. Men bortsett från det så är hon ju ändå ganska  nice ;D 

 Jag vill sjunga en sång till en person som betyder väldigt mycket för mig just nu ..

Den går såhär..

i want to ask you right now.... do you feel .. like i feel , NATALIE NATALIEEE  NAAAAAAATALIEEEEE ..  dum dum dum , daaaa daaaa.


Nu kom fanny så .. LET THE BÄJKING BEGIN! PEace!!






Kommentarer
Postat av: FANNY

2009-01-29 @ 17:11:24
Postat av: FANNYU

som ett brutet ben.... :(

2009-01-29 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0