nu bär det av

efterskolan drog beatrice och jag emd till fanny och bakade kladd kaka , kom sedan hem till supersköna anna och linnea och kollade igenom bilder från belize!

jag och fanny glider iväg till kittel imorgonbitti för att sitta barnvakt åt PB och jennys barn, för dem ska gifta sig !!
jag ska sjunga på vigseln. helt sjukt.

det märks att man har varit borta ett tag, allt kommer som en bomb, vem som har gjort vad och allt annat ovärt som egentligen är sjukt intressant ^^ fortsätt informera mig om allt jag missat så att jag kommer in på rätt bana igen!

taggar nästa vecka oxå och nästa vecka och GAH jag bju på smile 24/7

SVENSKT GODIS ÄR ETT MÅSTE!  DÅ MAN RESER UTOMLANDS.


PÅ VÄG TILL PLANET!


I PLANET, ALEX HAR 39GRADERS FEBER JUST DÅ


FRAMME!


JUST INCASE.....





orkar inte lägga upp mer , kan lägga in lite mer sen. PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0