sjukt pinsamt:P

jag satt med beatrice och försökte söka upp våran musiklärares nummer, men ringde fel ett anta gånger.
efter ett tag så ringde det upp en tjej , och bea ba DET ÄR BAHAR, DET HÖR MANJU HUR TYDLIGT SOM HELST! ,
så såhär går samtalet till
jag - Bahar man hör att det är du !
hon - eh va? , vem har jag kommit till?
jag - babbsaaan , jag vet att det är duuu
hon - usäkta?
jag - Alltsåbahar om du vill prata med mig så är det bara att säga till gullet så ringer jag upp! pusspuss
hon - nä nu förstår jag inte,
jag - eller vem är det ?
hon - karin lunmark.. du ringde tidigare
jag - HEHEHEHE OJ , eeh aja , hejdå!  *klick*

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHH ojojoj du är pinsam

2009-01-19 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0