GREKLAND OMFG


jag har jobbat som en GALNING, jag har så ont i knävecken, fötterna , ja du allt på baksidan av benen i stort sätt.
För alla er som har gått någon massage kurs, så kan jag erbjuda er en prov kanin, mig själv!
då det gäller ny teknik och sånt haha Jag ställer upp!


Sjöng på bröllop i helgen, huuur kul som helst och det vart inte tråkigare av att jag fick ihop 1,5 för det , hihiih 
på tala om pengar så har jag och fanny BOKAT RESAN TILL GREKLAND! Skiathos here we come!
Den 27 juli bär det av! , i två veckor är jag spårlöst försvunnen



men saker jag måste kirra innan jag får fara för pappa är :

1. fixa mitt canadensiska passport
2. ringa honom varje dag
3. lära mig alla grekiska fraser som innehåller : Lura, våldta, råna eller misshandla henne , haha tränar för fullt!


och den 19 juli fyller jag år!! det är snart  ju! taggaa


Här är lite bilder på söta Saga (en av dom 3super söta flickorna jag var barnvakt till) och bröllopet.

Klickar ni på bilderna så förstoras dom som vanligt!
Bröllopstårtan hade bruden gjort själv förhand :O omfg ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0