hit me!

Om någon av er som läser har bilder på mig så skicka gärna dom till mig! fortfortfort
Jag lovade Hanna att lägga upp bilder men har inga på mig själv så HAND THEM OVER

det vore jätte snällt ;Dspelar ingen roll om jag inte känner dig eller om dom är gamla , fula, smygfoton eller gruppfoto haha!

HÄR HAR NI 20 FRÅGOR OM MIG NI INTE VISSTE

Jag har insett att min senaste kyss:
var en utmaning haha!
Jag pratar: för snabbt för vissa att hänga med, och ganska ofta för mycket haha;D
Jag avskyr när folk: är haters, wannabes och fjortisar
Min bästa vän är: Vanessa ♥ eller det är svårt.. alla är lika värda, men vanessa är en trouper
Min första vän heter: Julia Prowse
Kärlek är: konstigt
När jag borstar tänderna: MÅSTE jag alltid göra ett litet lufthål mellan de 2 främsta tänderna
När jag lagar mat: sjunger änglarna
Jag tänder på: massor av olika saker, men oftast svåra personer, muskler, leenden och ögon!
Jag är rädd för: mörker och hajar
Den värsta känslan är: magsjuka!
Den bästa känslan är: när mensvärken går över
Jag är bäst på: att gå ner i vikt utan att försöka, inte ens kul
Jag är sämst på: att åka skridskor
Om jag va ett djur skulle jag vara: en lemur
Min mobiltelefon är: min bästa vän och strängt förbjudet att ens röra.
När jag vaknar på morgonen: somnar jag oftast om igen och vaknar sen på eftermiddagen,
Just nu tänker jag på att: jag fått magrutor av att hosta! GO ALEX!
Bebisar är: panik framkallande!


Kommentarer
Postat av: nieltz

OMG! Äntligen en soulmate som delar min fobi för att låna ut mobilen!!

2009-07-30 @ 16:18:13
Postat av: Anonym

Min mobiltelefon är: min bästa vän och strängt förbjudet att ens röra.



svårt att tro hah!

2009-08-03 @ 00:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0