svar på kommentar

1. haha MIRRAN jag kommer börja med klagomuren igen om du fortsätter såhär haha!

2. och dom ringde mig för att elias bad dom att göra det!, eller hela historian går till såhär.

Elias var på skellefteåfestivalen, ringde mig och berättade att han skulle se lorentz m sakarias, och då bad jag honom ropa, ALEX ÄLSKAR ER ADDA HENNE PÅ FACEBOOK! haha ,

 men ist lyckades han fixa så att jag fick snacka med båda i telefon!
samtalet gick till såhär,

- Hej älskling!
-  Ey :)  det är lorentz... (försökte låta lite cool)
-  haha "aa" ,  var konserten bra baby? :D
-  va? det är inte eller ah, :) 
(lång tystnad.. * jag tänker så det knakar* för det lät ändå inte som elias...)
- hade bra ! peace!
 Jag är fortfarande tyst och en aning förvirrad..

Elias tar luren och ba HÖRDE DU VEM DET VAR! OMFG
jag kylig som är jag (vet att jag är jätte lättlurad försöker att inte gå på det hah)
Han svääär på att det var dom så jag ber att få prata med dom igen , då går det någon sekund sen kommer han tillbaka

(han)  - ja hallah

(jag)  - hej vem är det ?
(han)  - sakarias,
(jag)  - haha! ATT det inte är
(han)  - jo ... eller va?
(jag)  - bevisa det då!
(han)  - hur ska jag bevisa det då?
(jag)  - hmm .. det är ju din huvudvärk inte min.. men sjung nått!
(han)  - okej .. eh .. nä men fråga vad som helst så får du se att det är jag
(jag)  - men tror du jag vet nått om dig eller ?
(han)  - vadå vet du inget om mig?
(jag)   - nä ... eller inget som ingen annan vet?
(han)  - nehe.. men det är jag iaf jag lovar!
(jag)   - okej :) läget då?
(han)   - jo bara bra ! sj då?
(jag)   - jo ba fint! :)
(han)   - ja men då får du ha det så bra då!
(jag)    - ah desamma ! herråp :)

sen kommer elias tillbaka ,

- OMGGGGGGGG Fixade jag det LIIITE bättre än du anat eller ??


haha tack än en gång baby!

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

HAHAHAHAHAHHA, gaalet alex xD



köpte du något på stan idag då? :)

2009-07-07 @ 20:54:13
URL: http://lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0