Joel Björeqvist

Joel min vän är så cool!

Några exempel som gör honom det där lilla extra är tex,

ex, 1. när han en gång var på grönan och utan rädsla gick fram till en känd bög, som utan tvekan skulle kunnat sluka honom, men han gjorde det ändå, och bad om att få ta ett kort, MODIGT Joel.. modigt :)
>>Länk<<

ex, 2 , när han vågade vägra bada med mig i vilhelmina! han tyckte att det var för kallt och stod för det! , det var oxå väldigt starkt av dig!
med tanke på att jag oxå kan sluka en eller två utan tvekan

och slutligen

ex, 3. han vann över mig i ett vadslag vi hade,,  jag förlorade...
 

Men helt ärligt med eller utan vad så är Joel as skön! Han är som en se värdighet om ni någon gång skulle fara till vilhelmina! ett måste lixom;D Awesomeness



Kommentarer
Postat av: Anonym

såååååå jävla frän kille :)

2009-07-12 @ 23:06:26
Postat av: Anonym

Han är mannen :)

2009-07-13 @ 18:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0