yeppyepp

Jag ligger utan sällskap och snackar med nils på MSN om Bingogubben på stan, då vi kommer in på detta:

nils säger:

samtidigt som han drar the evil laugh
Lipton´,- Danielsson's katter säger:
NÄJ vad läskigt
jag gjorde just det
hahahah
nils säger:
haha
vafan då för?


Hahaha! Fail,  skulle aldrig sagt att jag gjorde det , nu framstår jag ju som antingen ett psykbryt, eller en ond person med en hemlig destruktiv plan...
Jag gjorde det faktiskt bara för att jag kände att jag hade rätta rösten till det idag!, lite hes och så.. men aja , ingen kommer förstå mig .... haha
Man måste ju passa på?


Annars idag så kom kin till mitt rum imorse..(imorse enligt mig) med munk choklad och lime vatten! hon är så sööööööt, fast jag vet att det var mamma som köpte det så hon är oxå söt!





Kommentarer
Postat av: dax att kliva ur garderoben

erkänn bara ditt ondeskefulla mästerverk som du planerat hela din livstid!

2009-07-31 @ 01:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0