Denna eviga betydelse

jonna stonemoutine om jag är lesslessless:
"jag måste meddela er att jag åt godis idag .. och jag har inte promenerat och inte druckit grönsaker , men fråånochmed imorgon drar jag igång" haha är inte det lite att säga emot sig själv? ;P sen tycker jag du har virdit diskutionen ganska mycket,


Att jag skrev det där som jonna citerat har ingenting med att jag vill gå ner i vikt att göra! det handlar mer om en image av en sund själ :P
Plus att jag inte genomfört den bevisar ju ganska mycket att det inte är så viktigt för mig ändå.

Jag har förövrigt inte alls vridigt diskussionen, det var en förkortad version av vad som sas.
en diskussion är öppen för fri tolkning, och jag reagerade ganska stark på närsynheten. Men vare inte så ni ville framföra vad ni hade att säga så kan jag missförstått, vem vet :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0