LOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!!

Fattar ni?! helt sjukt!

Drog på avslutningen i morse men lite för höga klackar kände jag, hade ont som fan när jag kom hem.
Sprang barfota till bussen med skorna i händerna! och när vi stod där körde alla flak förbi och skrek 1 ÅR KVAR! till mig och fanny, nådigt nöjda jag och fanny var då, som hoppat över 1 helt år påvägen från skolan till bussen haha , jag levde på den hela dagen iaf.
måste lägga in bilder imorgon känner jag .. var ett tag sen nu ,

ANNA! jag har tagit bort musiken nu , för din skull!
Om någon känner saknaden får ni höra av er, jag saknar musiken lite grannnn om jag ska vara ärlig, det känns lite fel typ?

KAN SNÄLLA NÅGON HJÄLPA MIG MED MINA LAYOUT??

Kommentarer
Postat av: Nöjd läsare

Härligt! f.d trogen läsare ÄR NU TILLBAKA :D

2009-06-11 @ 13:55:01
Postat av: Minna

lägg ut bilder från avslutningen,.

2009-06-12 @ 15:52:03
URL: http://minnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0