what's hot, what's not? II

WHAT'S HOT!

1. Genomskinligt
    
bara en aning seethrough på linnen, snyggt äre!

2. Udda husdjur!

    Måste få peppa mig själv genom den här listan, för i nuläget har vi krabbor?!, och framöver blire STRIDShöns.
    Finns ingen hejd..

3. Stora saker i håret
    Blommor, hattar U Name It! snyggtsnyggtsnyggt

4. Jumpsuits
     det är bara allmänt NICE

5. Blodgivare
    egentligen allt som har med välgörenhet att göra!
    själva grejen att man sprängts sig ur sin lilla egobubbla och faktiskt bryr sig om någon annan än sig själv.



WHAT'S NOT!

1. Jeans kjolar
   jag är så LESS, man har sett det förut, för ofta, förkorta och förlänge!

2. BH band
    det är så fuuult då tjejer har tubtop, fast med bh med band under.. suck

3. Killar som tycker synd om sig själv
    Det finns givetvis undantag, men fördet mesta känner man " GET A GRIP!"

4. Flugor på fel ställen
    är inte det det värsta?, till exempel när man cyklar jätte snabbt och får en flugjävel i ögat`? eller ännu värre, råkar svälja
    en?! och spenderar de närmaste minuterna med att försöka kraxa upp flugan, men FÖRGÄVES!

5. Polka dots
    Prickigt är så FULT! jag är så LESS, det finns som alltid undantag , men de är få.. väldigt få, haha



btw, lagt märke till hur många det är som har jeans jacka nuförtiden?, antingen är jag fashionspådam eller så har min blogg sjukaste inflytandet haha , jag gillar det iaf!

Kommentarer
Postat av: Lodell

hahaahha du är grymt skön alex! hur är allt med dig nu för tiden? :D

2009-06-13 @ 23:17:46
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: .

Det har inte slagit dig att många av de som är blodgivare gör det enbart för att få renare blod själv?

2009-10-03 @ 17:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0