flashbacks

Jag kom att tänka på då jag och elias satt och kollade på tv då en reklam för raklödder kom upp.
Reklamen berättade stolt om sitt raklödder som man sprayade på benen för en jämn application,
jag sa

- Det vore bra!  sån vill jag ha (det händer ibland att jag rakar benen faktiskt haha)
men då säger elias

- jag tror inte på sånt där iaf, finns ingen chans att det funkar :)
-hahah va? varför skulle det inte gå att spraya ?
-JAHA jag trodde dom menade att det är en magisk spray som tar bort hår utan att behöva raka.
-Men det finns ju sånt oxå?
-VA? :O aja .. jag lägger ner.


VI SKA SKAFFA HÖNOR :O
det låter som ett barns dröm...
mamma ba ja men dom ska få springa fritt på våran bakgård!

VI ... BOOR.. I .. STAN! hahaha säg någon som bor i centrum som har hönor som springer fritt på bakgården ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0