sjukaste jag varit med om iaf.

igårkväll så hamnade jag, vanessa och pao i ett jättefint hus med några randoms jag aldrig sett förr. det visade sig vara min bild och form lärares hus.. hahahaah ni som inte vet vem det är lär inte förstå allvaret i det hela, men ni som går design får iaf veta att hon tydligen snackat skit om oss, men det förtjänar vi säkert..
INTE JAG dock , själv så tycker jag att jag är väldigt snäll mot henne och gör det som sägs, men det tycker tydligen inte hon!

jag måste berätta lite om våran senaste gympa lektion! fanny köttade sönder mig! och jag har bild bevis
ser ni köttsåret ovanför tummen?


BTW så skulle det här kunna vara din mormors rumpa

Kommentarer
Postat av: fannyy

man ser inget sår lilla älskling:]

2009-05-01 @ 19:12:35
Postat av: alex prowse

jo den lilla pricken?

2009-05-01 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0