Så nu vet ni!

En bloggares bekännelser....

Lovar du att vara ärlig?
jaaa! 
Du heter:
Alex Prowse
Smeknamn: allt möjligt.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: gabriel, lamb
Beroende av: te!!!!
Vad tror folk om dig?:
att jag är as självsäker och klen, vilket är helt fel!
Vad får du oftast komplimanger för?: mitt utseende eller sångröst
Vad säger du för att imponera på någon?:
haha jag är kung på att stå på huvudet!
Hur imponerar man på dig?: man skryter inte, man leker inte att man är gangster och tar droger o slåss iaf !
Brukar du skratta för dig själv?: ATT jag gör, det är bara jag som förstår mina skämt haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "you're still coming , right?" av pappichulo
Var bor du?: UME
Trivs du där?: jadå! men skulle trivas bättre någon annan stans tror jag
Brukar du bli för full:
Jag har aldrig blivit full ! eller jo engångdå jag var 7.. råkade gå in i väggen efter att ha fått smak
 champagne haha. NOT a proud moment.
Vad har du för mobil operatör:  Halebop
Är du allergisk mot något:
kaviar, löjrom och rom, true story.
Har du haft sex idag:  haha nej
Hur svarar du i mobilen:
Hallaahh?
Vem ringde du senast?: Pappaa
När mår du bra: när jag gör något jag gillar, är med folk jag bryr mig om och inte har mensvärk! haha
När blev du fotad senast: hmm .. smygfotas ju så ofta så man vet aldrig
Hur känner du dig nu:
lite degig
Vanligaste färg på dina kläder:
Färgglada, ljusa på dagen ( ALDRIG ROSA) men på kvällen lite mörkare.
Vad tycker du om fötter: dom är nödvändiga?
Vad saknar du:
Jag saknar lov, pappa, ray, alla kläder som spårlöst har försvunnit osvosv
Hade du en bra kväll igår: nja, pluggade hela tiden så ingen höjdare
Favorit dryck på morgonen:
juice!
Rakar du benen: rakar? överskattar jag vaxar eller epilerar, då får man inge stubb! och det håller sig i 4 veckor!
Är du blyg?:
oftast inte!
Sysslar du med någon idrott:
Jag dansar!
Vill du hellre ha mail än brev: nej! brev är as mysigt ju!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: hahahah ja..  då jag fick nått epilepsianfall på badhuset! fast som tur var vare bara jag och en badvakt där inne,
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha den här frågan kommer ofta upp i klassen, och vi har kommit fram till att vi skulle kissa stående, runka, inspektera och bli sparkad mellan benen för att se om killar är mesar eller om det verkligen gör så ont.
Är du nöjd med ditt liv: Japp!
Är du bortskämd:
njae, jag har det inte dåligt men jag har 5 jobb jag pendlar mellan för att kunna köpa det jag vill ha!
Vad gör du i morgon: HEHE dådu ska jag och fanny på hemligt uppdrag
Vad är det värsta du vet?: Hajar, spindlar och helsvenskar som bryter.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
wow , ibland inte en krona och ibland några tusen hahaha beror på ekonomin.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
PINK!
Vad längtar du till?:
Jag längtar till SOMMARLOV!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ATT jag har:)
Vad är det finaste du fått?:
kommer inte ihåg, allt man får är fint! tanken som räknas.
En speciell dag du minns: då jag fyllde år i skåne då både mamma och pappa var där och fick en super fin rosa prinsessklänning haha! minns exakt ALLT som hände den dan ;)
Hur gammal är du: det beror på tillfället
Tycker du om någon just nu:
absolut :)
Du samlar på:
50öringar
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Fanny haeggman oftast , hoon tål att höra det mest absurta och detaljrika haha, tack fääny
Vilken tid gick du upp idag:  jag ligger fortfarande!
Har du sovit i din egna säng inatt: bästa platsen!
Är det okej att gråta: självklart!
När grät du senast: kommer inte ihåg..
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
jag skulle ge till familjen och till djurfonder, för jag skänker redan till barn i nöd ! *nöjd* någon måste bry sig om djuren oxå! sen skulle jag rest och shoppat.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte! överskattat
När går du upp ur sängen en helgmorgon: oftast efter 1.. hahah
Har du piercing: öronen
Vill du gifta dig: Någongång bara för festlighetens skull!
Vill du ha barn: 3 st tack.
Solar du ofta: nejnejnej , jag sitter oftast inne på sommaren om jag ska vara ärlig,
Är du bra på att laga mat: haha ja det tycker jag!
Är du flygrädd:
nej
Hur vig är du: ganska!
Är du musikalisk?: Ganska
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten
Vilken är din favoritglass:
haägendaaaaz coffe..
Tror du på ett liv efter döden:
jajjemen men inte som i de kristnas tro.
Tycker du om sushi: det duger! men inget jag längtar efter
Vad äter du helst när du ser på film:
godis! exotiska frukter eller kladdkaka :]
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, och det är jag glad för!
Har du tandläkarskräck: nä men det verkar som att mamma har det! för hon vägrar släppa iväg mig till tandläkaren och påstår att jag hittar på att jag har hål för att få fara dit oftare... PSyyyychoo...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska helt klart,
Vilken ögonfärg har du: Ibland blå ibland gröna, true story
Biter du på naglarna: jag gjorde det förut! men inte nu *nykter tuggeriskt*
Röker du: ABSOLUT INTE! HUVVA
Hur ofta tränar/motionerar du:
ÖVERSKATTAT, men jag joggar på nätterna och har dansträning vanligtvis 1 gång i veckan.
Senaste låt du hörde: starstrukk 3oh!3

Kommentarer
Postat av: Annoe

Har du spytt offentligt:

Hahahaha I remeber that!

2009-05-29 @ 12:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0