domedagen är nära...

Kolla vad jag passerade på kvantum... jag stannade upp och vi blängde på varandra ett tag tills jag var man nog att gå där ifrån innan vi rök ihop



Ungefär såhär gick samtalet mellan oss till

jag- Din mamma är så billig att hon kostar 4.90 på Kvantum
Brödet-....
jag- OOH SNAP!!!
Brödet-....
jag- din russinBULLEsyrra är så torr att den enda kunden som verkar intresserad är hon som letar babypuder och han som är sadist,
Brödet- ....
jag- BULLFITTA ( BULLfitta HAHAHAH )
Brödet- ...
jag- U heard me ;) hehehe..

Sen går jag stolt därifrån, russinbullarna fick vad dom tålde..

Kommentarer
Postat av: 1000km

Fyfan för russin! BANNLYS DOM

2009-10-28 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0