frågor och svar

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? antingen min vita dun, eller den gråa yllejackan.
2. vad använder du just nu för skor? antingen mina converse, högakilklackskor eller svarta sneakers.
3. favoritfärg på kläder? Vitt och naturvitt ÄLSKAR DET! med träsmycken ba MM! *dreggel*
4. favoritmaterial på kläder? just nu är virkat väldigt fint, och tunna tyger
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? just nu vill jag ha mina "spinga runt hemma shorts" och ett linne
6. favoritaffärer? urbanoutfitters, beyondretro, topshop, Kii, H&M, monki, ÅÅH jag älskar alla affärer...
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? hmm olika men oftast 500- 1000 kr
8. favoritmärke(n)? Whyred helt klart!
9. vad har du för byxstorlek? beror på om det är jeans eller mjukisar eller om jag vill ha häng osvosv
10. vad har du för tröjstorlek? S oftast, ibland M om man vill ha det lite luftigare,

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Kurt Danielsson (Danielssons katter)
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? nycklar och försvaretshudsalva
¤ väska just nu? en dator, 2 olika mediciner varav en heter mollipect typ?, jawbreakers, bullar, språksociologihäftet, 3 pennor, hårvårdsmedel mot frissit hår, hudsalva bodyshop coconut!;D
3. vad är du beroende av? mitt banan lypsyl, munkar, vatten, och SMS
4. vilket land kommer du i från? alltså född i sverige men är halvcanadensisk!
5. vilken sorts lypsyl använder du? OOH mitt fina bananlypsyl bananaboat, spf 30 från belize :]
6. vad tror du på? spöken, livet efter detta, dåliga reklamer som det där med den lilla flodhästen , vart typ fundersam hahah   
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag har en egen religion som kallas " tro när det passar"
8. vad köpte du senast? jag köpte färskjäst till mitt bullbak!
9. har du nåt husdjur? jajjemen! en hund hos pappa och fiskar och en lillasyster hos mamma
10. vad bor du i? ett hus på grubbe! ;D


Kommentarer
Postat av: O

Var i Canada? =)

2009-10-17 @ 00:29:30
Postat av: alex

Pappa är från toronto

2009-10-17 @ 23:33:09
Postat av: O

Nice, jag har släkt där!

2009-10-19 @ 17:34:52
Postat av: Alex

trevligt trevligt!, vem är du då?

2009-10-20 @ 19:01:33
Postat av: O

Oscar ;P

2009-10-26 @ 17:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0