WHAT UP!

HOLLAH USA!  undra varför folk läser därifrån?
Middag med flickorna ikväll! så jag ska duscha av mina döda hudceller sen bär det av till stan!
På retoriken måste jag erkänna att jag ville vara en ninja turtle när jag var liten, kan hända att jag ångrar mig men betyg är betyg! om ni har tur kanske jag lägger upp min personliga beskrivning av mig själv här på bloggN! haha
En random från australien bad om översatt text så jag får bjuda på den!

translated: HOLLAH USA! wonder why people read my blog from there
Dinner with my ladies tonight so im gonna shower off some dead skin and then go down town!
At my rhetorical lesson i had to confess that i wanted to be a Ninja turtle when i was little, i might regret it but grades are grades! If you're lucky i might post my personal description right here on my blog! haha





Kommentarer
Postat av: Gerardo

You know, it is very interesting to attempt to comment your blog when I have no idea what any of the blogging means lol. haha I should probably learn sweedish ;)

2010-02-08 @ 15:31:50
Postat av: frida

Jag ville också vara en turtle när jag var liten. Donatello

2010-02-09 @ 20:50:57
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: ALEX DA BOSS

Haha, dom var höjdpunkten i mitt liv då! förstår helt klart varför du oxå ville;D

2010-02-10 @ 17:36:18
Postat av: JULIA

VI FRÅN USA LÄSER :D kommer hem på måndag

2010-02-13 @ 07:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0