Försäljningschef UF

Jag känner som jag alltid gjort att min försäljnings förmåga är på topp.
Som liten brukade jag baka med vänner och sälja just utanför ica. Det som oftast var på menyn var: 

Mariekex 5kr/st ( kompis pris )
Muffins 10kr/st
eller när man kände för att lyxa till det..
en sockerkakebit för 15kr

När det man sålde tog slut så tog man en andel av pengarna man fått in, gick in på ica, köpte nytt och sålde för dubbla priset! KACHING

I helgen lyckades jag byta till mig 5 rockstar energidrycker av Christian mot 5 snöbollar (den vita godisen)
Veckans kap!


Cola smak, orginal och lemonad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Från ett gem till en lyx villa något för dig? :D

2010-11-03 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0